ZYSKAJ

WIĘCEJ

Zasięg

1 st party data pozwalają na precyzyjne dotarcie z przekazem reklamowym zarówno w kampaniach direct, jak i programatyczych

W świecie bez 3rd party data około 17% użytkowników Safari i FF jest niewidocznych dla reklamodawców. My umożliwiamy dotarcie do nich.

Dzięki naszym profilom i współpracy z Adform, klienci mają możliwości poszerzenia zasięgu kampanii o użytkowników do tej pory niedostępnych.

Precyzyjne dotarcie

Precyzyjnie trafiamy z komunikatem marketingowym do osób,

które interesują się daną tematyką bądź mają konkretne intencje zakupowe

Tworzymy specjalne, szyte na miarę, specyficzne dla branży klienta profile. Możemy targetować kampanie w dowolny sposób, np. do osób zainteresowanych motoryzacją lub zamierzających kupić nowe auto. Mamy ponad 100 predefiniowanych, gotowych do natychmiastowego wykorzystania profili.

Widoczność

Viewability Twojej reklamy to nasza obsesja, nieustannie optymalizujemy wskaźniki reklamowe

Najwyższa jakość powierzchni reklamowej

źródło: Google Display & Video 360, Market Place Inventory Forecast, Display Ads, 30.08.2021 r.

Wskaźnik viewability

55,8%

68,1%

69,9%

Grupa Wirtualna Polska

Grupa Polsat-Interia

Grupa RAS Polska

75,5%

Grupa Agora

Komfort

Bezpieczny, zgodny z wszelkimi standardami rynkowymi
i wymogami prawnymi, ekosystem reklamowy

Gazeta.pl respektuje wybory swoich użytkowników oraz dba o bezpieczny ekosystem dla reklamodawców,
co w dobie coraz silniejszego trendu ochrony prywatności oraz ciągłego rozwoju standardów rynkowych
i inicjatyw legislacyjnych może być wyzwaniem.

W Gazeta.pl wypełniamy obecnie zobowiązania prawne względem użytkowników z wykorzystaniem jednej
z najlepszych na świecie platform do zarządzania prywatnością. Użytkownik, decydując o zgodzie na przetwarzanie przez nas danych, ma pewność, że korzysta z rozwiązania zgodnego z wszelkimi standardami rynkowymi, a jego wybory są respektowane przez wszystkich uczestników ekosystemu reklamowego. To bardzo ważna informacja także
z punktu widzenia reklamodawców, którym zależy na bezpiecznym przetwarzaniu danych w zgodzie z najbardziej wyśrubowanymi normami.


Bartosz Wysocki, dyrektor handlowy grupy Gazeta.pl.

Ekologia

Informowanie o ekologii i zmianach klimatu stawiamy

w centralnym punkcie naszej misji i pracy

Na łamach Gazeta.pl od lat regularnie publikujemy eksperckie materiały dotyczące zmian klimatycznych oraz problemów naszej planety.

Jako pierwszy portal horyzontalny w Polsce utworzyliśmy zespół dedykowany środowisku – Green Desk, pod przewodnictwem Patryka Strzałkowskiego, czołowego dziennikarza specjalizującego się w tematyce klimatycznej. Wiemy, że rzetelna informacja jest kluczowa
w walce o lepsze jutro, dlatego chętnie oddajemy głos naukowcom - nawiązaliśmy bardzo ważne partnerstwa merytoryczne:

  • z najbardziej zieloną uczelnią w Polsce – Uniwersytetem im. Adama Mickiewicza
  • z Koalicją Klimatyczną
  • z Covering Climate Now - inicjatywą mającą na celu poprawę jakości informowania o kryzysie klimatycznym w mediach na całym świecie


Poprzez akcję "Reklama dla Klimatu" promujemy ekologiczne postawy przedsiębiorców. Oferujemy jednodniową kampanię reklamową na stronie głównej portalu oraz publikację artykułu na Zielona.Gazeta.pl, a dochód z akcji przekazujemy na działania fundacji walczącej o środowisko.


Obecnie nasza dziennikarka Maria Mazurek wraz z naukowcami Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza na bieżąco relacjonuje
z wysuniętej najdalej na północ, polskiej stacji badawczej Spitsbergen, jak bardzo rujnujące dla środowiska jest globalne ocieplenie - zapraszamy do śledzenia relacji!

Na Zielona.Gazeta.pl publikujemy nasze materiały i cykle ekologiczne: „Piątek dla Klimatu”, „Zielony Poranek”, „Zielonym Szlakiem”, „Zagrajmy
w zielone”, „Głosem ekspertów”, „Klimat z bliska” i „Moto 2030”. Najważniejsze informacje związane z klimatem i ekologią w każdy piątek wysyłamy do ponad 16 500 subskrybentów w formie „Zielonego newslettera”.


Organizujemy ekologiczne projekty, m.in.: „Chłopi 2050, czyli agronauci
w czasach katastrofy klimatycznej”, „Wakacje 2050”, „Plaża bez peta”, „Nie marnuję”, a od 6 lat angażujemy się także w ekologiczną inicjatywę Greenpeace – „Adoptuj Pszczołę”.

Zaangażowanie

Notujemy najdłuższy czas trwania odsłony,

czyli kontaktu z Twoją reklamą

Time per view (średni czas trwania odsłony) - średni czas pomiędzy dwiema kolejnymi odsłonami wygenerowanymi przez osoby w danej grupie celowej na wybranym węźle.

Źródło: Mediapanel/Gemius, 8.2021, TG: all, opracowanie własne Gazeta.pl (all serwisy wydawców)

Mobile

Jesteśmy tam, gdzie użytkownik nas potrzebuje

Najbliżej potrzeb użytkownika

Źródło: Mediapanel/Gemius, 8.2021, TG: all, opracowanie własne Gazeta.pl (all serwisy wydawców)

% użytkowników korzystających z urządzeń mobile

73%

60%

52%

43%

Grupa Agora

Grupa Polsat-Interia

Grupa RAS Polska

Grupa Wirtualna Polska

Innowacyjność

Gazeta.pl to gwarancja innowacyjnych, dopasowanych
do zmieniającej się rzeczywistości produktów reklamowych

Brand activism

Angażujemy się w sprawy ważne społecznie.
Uważamy, że naszym obowiązkiem jest informowanie
w sposób uczciwy i rzetelny

PORTAL NA NOWE CZASY

Sprawdź nas

i zyskaj więcej!

Kontakt
Polityka prywatności

Copyright © Agora SA